Skön dag...

Dagen började med att klockan ringde 06.30 *party* :) då var det en 40 min promenad med Minna, tänkte det skulle vara  en power walk men den vart kombinerad med lite bambi på hal is, dessutom gick Minnas gävla koppel av så det var ju gätte roligt *not* men men det vart iaf en promenix och en ganska skön sådan...

Drog till skolan till 9 tanken var att jag skulle plugga till provet kl 14 men det vart ju mest skitsnack som vanlig *skrattar* den där förbannade ykbn hade jag inte mkt motivation över till, den känns så otroligt onödig och inte alls rolig.. Men men nu har jag gjort skiten och klarar mig i fem år, fick dock bara 50/60 rätt, vilket är väldigt irriterande...

Jag har ganska höga krav på mig själv, tycker inte om när det inte blir perfekt... Alla andra tycker väl att det viktigaste är att jag blev godkänd MEN VA FAN jag vill vara mer, jag vill vara bäst inte medelmåtta... Jaja nu blev det ju som det blev dåra, bara och ta nya tag ska väl in och skriva prov för släpet snart får se till och få bättre resultat då...

När jag kom hem slängde jag ihop en lasagne, som fan inte heller vart speciellt god *haha* mkt gnäll nu men det gick iaf och äta..

Efter det tog jag med mig Minna ut på en promenad, vart en ganska lång tur ca 1½timme i bra tempo och det var verkligen super skönt, är väl dax att bli av med dessa extra kilona nu för dom suger...

Imorgon ringer klockan strax efter fem någon gång, tänkte jag skulle sticka och träna innan skolan, en bra start på dagen ;) hoppas jag iaf haha..

Fan i dag när jag var ute och gick vart jag inte anfådd på samma sätt som när jag rökte och det är ju heeelt underbart, det kan jag behöva iaf med tanke på att jag saknar ciggen, jag saknar den verkligen..!!! Skönt och vara utan men gävligt skön och ha oxå...

Kommer att sakna den i hela mitt liv och kommer förmodligen att dö röksugen oxå så det är väl bara och finna mig i skiten..!!

Nu ska göra ett ryck och plocka ihop lite kläder tills imorgon eller förmodligen fastnar jag på facebook men ändå... 

** det är roligt men ändå skrämmande ** 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback