Känner mig lite sliten...

Efter den här dagen, imorse när jag skulle träna tänkte jag köra 20 min rodd och 20 cross trainer el löpband men det var fullt på löpbanden och crossen  så det vart bara rodd ist så drog på med 30 min... Jag är riktigt imponerad av mig själv då jag verkligen hatar att köra rodd, tycker det är sååå tråkigt och så satans enformigt men men iom att jag hade bestämt mig för att träna var det väl bara att bita i det sura äpplet då...

Sen var det bara hem och ta en dusch kasta i mig lite frulle, så hjälpte jag Mika lite med Vicce som skulle till Johanna till 8...

Iväg till skolan där vi hade en genomgång med Mats, som vanligt en genomgång full av flams och trams men även allvar *ler* trivs verkligen på skolan...

Var ute och backade med bil och släp idag och det gick ju sådär, det går bra men ändå inte, har lite för mycket i skallen som jag tänker på... Måste släppa det och fokuser på det jag ska göra..

nu på kvällen var jag ute och gick i nästan en mil igen, måste få bort mina extra kilon kan inte gå så här resten av mitt liv, har dock en känsla av att jag kommer få löjligt ont i mina benhinnor efter dom här dagarna men det är väl bara och träna på så man kommer igång ordentligt och inte tappar motivationen, den kan man ju tyvärr tappa både lätt och fort...

Men känner mig fan väldigt trött i min kropp nu så inatt kanske jag får sova, jag hoppas verkligen det, kommer inte kunna hålla mig vaken på teorin imorgon om jag inte får sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback