Känner mig fast..

I nått som jag inte önskar mig själv men jag är för lat, trött och bekväm för att ta tag i saken... Ett frö vart planterat igår i mitt huvud, inget jag vill prata om men mina närmaste vet vad det är och jag hoppas verkligen att det kan gå vägen.. JAG VILL men törs jag?? Och jag har lite och fixa innan jag törs...

I onsdags var Vicce hemma från Nettan och vi åkte till leklandet med Agneta, Felicia och Amanda =) vi hade en jätte rolig dag full med bus, tycker dock att Vicce är lite feg men jag kanske ska vara glad för det, jag var verkligen galen i hans ålder och inte rädd för något *skrattar* tur Vicce har lite mer förnuft än sin mamma...
Iaaf vi hade en jätte bra dag men den var lång och jag var riktigt trött å¨kvällen när jag kom hem..

Igår pluggade jag effektivt två 3 timmar sen åkte jag ut till Jess ochj hälsade på henne och lilla Ammy, som inte är så lite längre =) hade verkligen en kanondag, det är inte ofta vi kan ses som igår och utan grabbarna som river allt (pratar inte bara om barnen, hehe) tack för det, var värt hur mkt som helst=)

Nu ska jag försöka palla mig ut med hundarna så jag kanske piggnar i och orkar läsa lite, det börjar bli dags..




** Vi gör det här tillsammans, om du hoppar, hoppar jag **






Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback