11.3.23

Sugen på och träna men kan inte, skulle varit på ett pass idag men Mika är inte hemma så det sket sig..  Vill inte ringa farmor heller då det känns som vi bara utnyttjar henne/dom till och vara barnvakt, det känns inte så roligt... Har börjat tycka att det är riktigt skönt och sticka ner till gymmet och dra en 30-60min på löpbandet, orkar iofs inte springa hela tiden men det tar sig iaf...

Har bestämt att jag ska vara med på tjejruset nu i maj och sen kanske blodomloppet måste ju sätta upp mål med min träning annars kommer jag verkligen inte orka hålla i detta.. Har hittat en vända som är ca 12km (enligt eniro) ska mäta exakt nästa gång jag går den , det är en perfekt sväng och gå.. Kan man pressa tiden lite varje gång =) till hösten ska jag orka jogga den svängen iaf...

Nu börjar det dra ihop sig till nästa prov och jag känner mig fan inte redo för fem öre *suck* känns lite halv jobbig men det är ju tur att det går och göra omprov, lite drygt men men möjligheten finns iaf...

Nu ska jag kolla på lite tv inna jag hoppas i säng, ska försöka ta med min pärm upp och läsa lite oxå =)

Gnatt


Kommentarer
Ω frugan

kan rekomendera www.jogg.se där kan man logga in och rita i på karta, då får man fram exakt hur lång man gått/joggat, så kan man skriva i tider och få fram snitthastighet osv, enkelt och gratis men framför allt skoj =)

2011-03-26 @ 21:02:12
URL: http://maostlund.blogg.se/
Ω frugan

säger det igen. använd jogg.se

det är verkligen jätteskoj o lägga in tider o jämföra o få snitt tider osv :)

2011-04-01 @ 16:19:49
Ω Malin

Jag har typ en sån app i mobilen men den går via gps runkeeper heter den, den är totat suverän :D

2011-04-04 @ 19:44:50

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback