11.03.10

Nu var det ett tag sen jag skrev igen men det har varit fullt upp här hemma...

Vicce har varit magsjuk, rejält magsjuk tog lång tid för honom och bli bättre sen hann han vara hos Nettan i två dagar innan han fick feber då hade han dubbelsidig öroninflamation och halsfluss, så vart en fem dagars kåvepenin kur så nu är han pigg och glad...

Vi har varit på kryssning och det var ju lite sådär, känner mig lite lätt besviken och inte allt för imponerad av min gubbe men borde ju faktiskt vara van och inte ta saker och ting så seriös men vad ska man göra då... DET SUGER... Hur som helst...

Jag saknade Vicce som fan när jag var borta, det var inte alls roligt att vara borta från honom meen han har varit jätte gullig hela denna veckan, inte alls trotsat och bråkat som innan så det har ju varit riktigt skönt, på det viset så var det ju värt det med tanke på att jag och Vicce bara bråkade innan...

Jag har snart ykb-prov och känner mig inte alls redo, jag försöker verkligen och plugga, läsa, memorera men hur jag än gör så kommer det något som är mer intressant i vägen hela tiden, tom och fixa tvätten, disken mm är roligare.. Tycker ykbn känns så löjlig och onödig, är ju för fan rent sunt förnuft men det kan man iofs inte räkna med att människor har heller meeen det känns så kasst, jag har ju iaf liite räcker inte det :p ??

Ja får väl hoppas på att det går bra, det är bara och fortsätta nöta och traggla så fixar det sig alldeles säkert, jag längtar tills alla prov mm är klara och man får börja köra men samtidigt kommer jag att sakna folket på skolan =) är lite både och man vill bli stor och fixa själv samtidig som man vill stå kvar i det trygga..

Men det trygga och bekanta är ju inte alltid bästa även om det kanske känns så, fan vad jag tycker det är tråkigt när man känner sig pressad, stressad och kluven.. Känner mig lite halv vilsen i mig själv oxå mitt i allt detta.. Tänk om man kunde få göra en liten tidsresa framåt och se vad som komma skall, då kanska man kunde bli lite mera trygg i sina val och vägar man väljer... Förvirrad...

Jäla skit fan...

Känner det som att jag behöver ta tag i vissa delar av mitt liv och städa ur lite, kanske lite rejält men det får nog vänta ett tag, iaf tills jag fått lite mer ork..

** som en gubbe i lådan **

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback