Men är det inte helt jävla underbart...

Igår när jag hämtade Vicce hos Nettan var han jätte ledsen och bara grinade, kändes rätt varm oxå (helvete) var helt säker på att han hade feber men kom hem och tempade honom och han hade ingen feber YES härligt... Absolut med tanke på att han var så fruktansvärt dålig nu under magsjukan och han inte kommit tillbaka än med maten mm...

Idag när jag hämtade Vicce vart han lika ledsen och bara grinade, kändes ganska varm oxå men men är nog ingen fara, får efter mycket om och men på kläderna och åker hem, väl hemma rasar världen igen när vi ska få av overallen, han ligger på golvet och bara skriker (suck jaja bara och bita ihop)...

Iaf lyckas jag till slut få av honom kläderna och tempar honom då har han 39,2 i temp, inte spec konstigt att han var ledsen och grining :( 

Nu håller jag bara tummarna för att han blir frisk fort, eftersom som han fortfarande är helt slut efter magsjukan så är det här inte direkt ett dröm senario... 

Nu ligger skroten i soffan och sover, han somnade i mitt knä ikväll igen hoppas verkligen att han får sova hela natten han drack nästan 200ml välling och det är betydligt mkt mer än tidigare i veckan...

*håller mina tummar hårt*

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback