LCHF

Måste nog gå tillbaka till lchf, det vart en massa fuskande nu när Vicce vär sjuk, resulterade i att jag la ner hela skiten då det inte fungerar att hålla på och fuska man blir ju bara sjuk om man gör det...

Meen sen jag började äta kolhydrater igen så gick jag upp tre kilo på ett par dagar, jag måt konstant illa, ont i magen, halsbränna, sura uppstötningar, ja listan kan göras jävligt lång..

Men nu är det u så att vi ska på kryssning nästa helg så jag vill inte lägga ner kolhydraterna nu, då kommer jag ju bli hysterisk tok dålig dagen efter *suck* jaja nu har jag iaf gnällt av mig lite..

Ska mininmera mitt kolhydratsintag och äta mkt grönt, röra mig mkt och bara må bra...

Fridens liljor 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback