Längtar...

Nu längtar jag efter Vicce, han har sovit hos farmor och farfar inatt för att öva lite inför nästa helg... Vilket innebar att jag hade en helt ensam kväll igår då Mika jobbade natt och lite halv ågren över man jag skulle hitta på..

Igår på dagen var jag ut till Gemma en vända, mkt trevligt och träffas och prata lite händer ju faktiskt inte allt för ofta iom att min tid inte vill som jag vill...

Sen på kvällen var jag ut till Pernilla och vi tittade på film, åt bullar, chips och dipp även gurka och morötter till dippen, så vi var ju inte bara onyttiga *skrattar* det var iaf super mysig, inte ofta man har chansen att umgås sådär =)

Gårdagen tackar jag för brudar =)

Min huvudvärk har varit bort sen nyår, jag har inte haft ett dyft ont i skallen men nu är det tillbaka, det kom som ett brev på posten när jag slutade med min diet *suck* så jag börjar faktiskt fundera på om jag har någon allergi som gör att det blir så här.. Ska iaf ringa vct och prata med dom, kanske jag har rätt..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska väcka Mika vid två iaf för då ska vi åka och hämta mammas hjärtegull!!!!!!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback