11.02.24

Hmm måste slagit huvudet ganska hårt, andra dagen jag sitter här...

Hutter idag var det riktigt kallt ute, skulle följt med Mika ner och tränat men tog en hurtig promis med hundarna ist men det  var fan inte skönt.. Kroppen var jag ju varm om iom att jag gick på men mitt ansikte HERREGUD säger jag bara, hade fan ingen känsel i hakan och kinderna när jag kom hem..

Inatt var det en lite halv kass natt med Vicce han vaknade och ville ha välling och kunde inte somna om, han är väl hungrig nu när magen kommer igång men han dricker just inget... Han är iaf hos Nettan idag så jag hoppas att han komer igång ordentligt med maten snart...

Nej nu ska jag lägga mig i ett varmt bad tror jag så jag får upp lite värme i kroppen, sen är det inte länge kvar tills jag ska hämta vicce... Mitt stökiga lilla hjärta =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback