11.02.23

Jaa som vanligt är jag fruktansvärt dålig på att uppdatera denna blogg, vet inte vad man ska tänkas hitta på för att jag ska komma ihåg detta...

Jag har iaf fixat C-korten nu, teorin hade jag 51/55, uppkörningen första försöket så jag är nöjd :) nu är det bara E biten kvar... Känns ju rätt kasst och bara ha C det är ju ett halv körkort men E biten ska förhoppningsvis gå lika lätt som C...

 
Vicce liten har precis varit sjuk i typ en vecka, han har haft magsjuka.. Hämtade honom hos Johanna i torsdags och hann inte mer än hem och skulle börja laga mat när han spydde ner hela spisen (jag har stora problem med kräks) åh så härligt det var och vara själv hemma då men vad ska man göra och stackars Vicce fick panik när han kräktes.. Sen fortsatte det så ända fram till lördagen, då vart tillsagda av 1177 att åka till akuten med Vicce för han var helt borta...

Iaf var det ingen större fara med honom, han fick lite vätske ersättning och på söndagen började det att vända.. Iaf idag har han varit första dagen hos Nettan sen i tordags och det hade gått bra, dock hade han inte ätit något men det har han inte gjort sen han vart sjuk, trodde att det kanske skulle vända idag när det var flera barn som åt samtidigt men inte det inte, jaja han kommer igång och äter igen, är ju ingen fara på taket direkt...

Hopppas bara att han klarar sig från att bli mera sjuk nu, tyckte han var varm när jag hämtade honom idag men han hade ingen feber men en fruktansvärd hosta har han, hoppas det går över fort och inte utvecklas till något mer, tycker han har varit nog med sjuk nu min lilla skrot..

Nästa helg ska Vicce och hundarna till farmor och farfar, vi ska åka på kryssning en sväng :) kommer bli rätt drygt då han åker dit på fredag och kommer hem måndag *gaaah* shit nervöst kan man minst sagt säga att det är men det kommer säkert att gå kanon bra nog bara jag som är löjlig när det kommer till Victor men han är mitt bästa, mitt allt!!

Nu ska jag kolla klart på filmen sen blir det sängen för min del, är iofs ledig imorgon men den 2-åriga klockan kommer in och ser till att man kommer upp i tid iaf =)

Tänker inte ens tänka tanken på att jag ska uppdatera här snart igen för risken att det skulle hända ä väldigt liten *skrattar*

Ta hand om er....

**saknar den som jag trodde var min vän** 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback