11.04.13

Happ då var man 30 då, 30år, jag har levt i 30år... Fan tiden går alldeles för fort *suckar* finns inte en chans att jag kommer sladda ner i graven men ett vinglas och en chokladkaka och tycka att det har varit en gävla resa...

Jag kommer att vela på kanten för det är så mkt mer som jag har kvar och görasom jag inte hunnit med men som jag verkligen vill göra.. Jaja den dagen den sorgen...

Den här veckan då, den ahhr väl varit allt annat än rolig.. Hela familjen har haft magsjuka, fast mig visade det sig mest genom en sväng med feber på söndagen (jag hatar och ha feber) mådde lite illa oxå men värre än så blev det inte...

Vicce stackarn är fortfarande sjuk, han blir inte bättre i magen , tok lös på morgonen det bara rinner men sen kommer det ingen på typ hela dagen och idag har han fått i sig nästan två potatisar så jag hoppas/tror att det är på bättringsvägen..

Så på min stora dag var vi bara hemma och total isolerade, inte så roligt kanske men men vad ska man göra man vill ju inte smitta ner några andra heller, har dock fått en hel del gjort på inne i husen med städning och tvätt och så har jar krattat hela framsidan =) så man får väl försöka se positivt på det hela...

Så var Mika iväg till affären och handlade blommor åt mig!! =)

Idag kom farmor och farfar hit och lämnade tillbaka hundarna, dom har varit där i några (ganska många) dagar nu, så fick jag present av dom ett par guldörhängen med pärlor, dom var verkligen super fina och diskreta som jag gillar det och en fin blomma =) Jag vart super glad

Men tårta och skit får det nog bli typ på söndag eller nått, jag hoppas att vi frisknat i tills dess, tänkte åka till smebacken på lördag så Vicce får träffa lite andra barn och leka lite, tror han behöver det efter en vecka hemma med bara mamma och pappa :)

Sen tycker ju mamma att det är super roligt och åka ner till agneta och hälsa på, det är så trevligt däe och vi har alltid roligt på ett eller ett annat sätt!!

Idag fick vi väldigt tråkiga nyheter, en kille körde ihjäl sig på motorcykel i söndags, en bekant till oss.. Inte en jätte nära vän men en kompis lillebror som brukar titta förbi här ibland, jag lider så oerhört med din familj, det var alldeles för tidigt och du har lämnat många sörjande efter dig.. Hoppas att du har det bra där du är nu!!! Vila i frid!!!!

Nej måste nog gå och lägga mig nu, är helt slut i skallen efter dagen , har varit till skolan och backat, sidoförflyttning och 45graders vinkel, kul kul meeen så frustrerande när man inte har tankarna på rätt ställe, lätt att det inte blir som man vill då, fokus Malin FOKUS!!!!

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback