Trött..

Gud Vad trött jag är, har precis lagt Vicce för natten och han var ännu tröttare än mej =)

Idag har det varit full far medans Vicce varit hos Carina, jag har lagt på ett nytt lager betong/cement på det befintliga golvet i tvätt stugan.. Det tog sin tid och var as dryg lär ha rygg skott i en vecka efter detta MEN jag får en fin tvätt stuga som jag faktiskt kan skryta om att jag gjort i ordning själv (med lite hjälp) hehe det är inte illa pinkat..

Jag har så mkt planer med huset men det är så tråkigt att allt är så löjligt dyrt, jag vill bygga om hela utbyggnaden så vi får ett typ dubbelt så stort badsum och en walk in closet men hallå hur mycket drar inte det iväg då, sen vill jag att vi ska köra igång och bygga garaget Mika vill ha och byta tak på huset *hmmm* blir en lite lätt kostsam historia då men men alla kommer att ordna sig inom sin tid :) just nu känns det som att få klart trappen och hallen upp är viktigare...

Fick reda på att ett par nära vänner till mig ska gifta sig =D och jag tycker verkligen att det är jätte roligt, dom förtjänar att få det bra båda två och dom passar verkligen ihop..!

Nu ska jag ta och fixa lite mer innan jag stupar i säng, vill just nu bara sova men känns kasst och gå och lägga sig halv åtta haha...

natti natt

Later =)

Lite bilder från Pärnu =)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback