Kanske dax..

och börja blogga igen, jag vet inte ;)

Känns som denna sommar bara sprang förbi, han inte riktigt blinka förens den var slut...

En stor anledning till att jag inte bloggat är pga att jag jobbat och när jag varit ledig har jag inte haft lust och sitta vid datorn utan då finns det ju miljoner andra saker och göra...

Nu har jag iaf slutat mitt sommar vik på SSAB tråkigt som fan, jag saknar verkligen att jobba sen att jag hamnade på ett skiftlag med en drös underbara människor gör ju inte saken bättre men men det är som det är.

Vicce går tre dagar i vecklan hos Carina nu, vilket är lite skönt det har varit så hattigt under sommaren när vi båda jobbat skift, så nu kan man planera in om man vill göra något =) Jag hoppas dock på att få något annat och göra inom kort blir knäpp av att bara gå hemma, jag hatar verkligen att bara gå hemma man blir så fruktansvärt förslappad på alla dess vis, men tappar lixom lusten och bara skjuter allt framför sig hela tiden men jag har lite planer får se vad det blir av dom man får hooppas på lite solsken ;P

Vicce växer så det knakar =) han börjar bli så stor och han pratar sååå fruktansvärt mycket *skrattar* det är riktigt roligt, nu tar han 4-5ords meninga utan problem och till 99% förstår man vad han säger dock kan det bli lite dryg när man tex är ute med hundarna och allt han säger är - Victor gå själv el nej nej nej *hahaÄ tjusningens baksida skulle man kunna kalla det ;)

Han har verkligen lärt sig säga nej och han trotsar så otoligt mycket men men det är väl sånt som kommer och värre lär det väl bli :)

Nu har jag nyss lagt honom och har veäl egentligen inte tid och sitta här, har ett berg med tvätt som ska vikas och sen måste jag hänga en maskin, plocka upp Vicces leksaker (som han tydligen vägrade göra själv), diska undan och plocka i diskmaskinen *suck* låter kanske inte som så mycket men när man e trött då ni ;)

Får väl se nu då om jag inte kan komma igång med bloggandet igen, kanske man har lite mer tid, ork och lust nu =)

Later=)

Milla och Vicce på travet =)




Kommentarer
Ω Camilla

klart du lär börja blogga mer! :D

saknar er!!

2010-09-13 @ 21:06:06
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Ω Lenita

jaaa börja blogga!!!


Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback