Sista fm:) Känns rätt skönt, fast jag t...

Sista fm:) Känns rätt skönt, fast jag trodde att det skulle vara värre och kliva upp halv fem det har ju gått riktigt bra... Märks iofs på kvällen jag lägger mej senast kl 9 haha som en gammal tant... Magen mår dock inte bra av denna omställning har haft ont i 3dagar nu men hoppas att det ger med sej... Det är ju en fruktansvärd omställning från att gå hemma och sen ut och jobba heltid men trivs iaf jätte bra på mitt lag väldigt trevliga arbetskamrater :) ne nu måste jag byta om och kolla så jag plockat ner allt, vill ju inte komma försent... Se fall jag får ork och tid å satta mej vid datorn senare då blir det en längre uppdatering:) Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback