Första natten

och jag är trött redan, det bådar gott *not*

Har egentligen inte tid och sitta gär, her en del jag måste hinna med innan jag ska cykla till jobbet...

Det händer inte så mkt just nu eller jo det gör det väl men inte så jag har massor att dela med mig av, tyvärr...

Vicces inskolning går kanon, hade inte väntat mig annat heller med tanke på hur självständig han är...

Jobbet är bara bra mkt att lära bara...

Ridningen har varit stillaståendes ett tag TYVÄRR saknar det fruktansvärt...

Vi ska bygga en sandlåda på gården...

och sist men inte mins så vill jag ha fler timmar på ett dygn *skrattar*

Ne nu är det fan dax och göra ett ryck så jag kommer iväg i tid, tand Carro kommer snart och passar Vicce en stund =)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback