Ensam..

Mika ligger uppe och sover och Vicce lämnade jag själv hos dagmamman idag, det är första gången men hon har ju inte ringt än så jag antar att det går bra... Han sa iaf inte mkt när jag gick, då skulle dom ha fruktstund =)

Känns rätt ovant och vara typ själv hemma, Mika ligger ju som sagt uppe och sover vilket gör att det känns konstigt att inte min skrot är här och väsnas =) men men man vänjer sig nog rätt snabbt, han verkar iaf gilla och vara hos Carina...

Igår var vi tvunga och åka och handla lite och vi tog ju hem mustangen här om dagen så det var en premiär tur i den =) Vicce tyckte att det var super roligt och åka mustang, ha fick sitta fram då det är enda stället som har bälten och det gjorde ju att han såg hur mkt som helst *skrattar* han tyckte verkligen om det och det gillar vi oxå...

På fredag börjar mitt allvar, då börjar jag jobba haha känns lite nervigt att man ska ta sig upp halv fem på morgonen men men det fungerar nog det oxå =) mamma ska vara lite barnvakt idag så jag och Mika ska nog ut och äta och ta en öl el nått åt det hållet känns rätt najs, vi kommer ju inte få så mkt tid tillsammans sen...

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe innan jag ska gå och hämta Vicce =) ska försöka bli bättre på och blogga oxå =)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback