Trött..

Det är ett konstant fel på mig, jag är ALLTID trött (men idag är det extremt)...

Var ut och red en sväng på fm och det var skönt, idag tog vi en njutsam skritt tur (behövde inte slita häcken av mig ) med ett litet galopp inslag hur härligt som helst och Krille e ju bara för go haha... Vi skrittade uppe mot mördarbacken och det var ganska djup och tung snö så dom fick jobba lite hehe stannade tom och vilade en sväng för det var lite drygt (iaf åt Krille) men när vi vänder och går hemåt igen då var det genast fart på grabben tung snö och nerför, ähh baggisar när man ska hemåt *skrattar* han är så härlig och rida

Imorgon blir det rida igen och undra vad det blir för skoj då =) gissa om man längtar att snön ska smälta undan så det blir ett bättre underlag =)

Nu ska jag ta och plocka upp Vivve liten ur badet, han och pappa myser hehe skönt när man slipper bada själv (tant röd kan tydligen gjörna nått gott)




Nu ska jag ta och göra lite nytta =)

Later 

 


Kommentarer
Ω Lenita

OJ vad han växer =))


Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback