Tiden bara springer...

Jag tycker inte jag hinner med något längre men ändå gör jag massor *skrattar* största anledningen till att det blivit lite bloggande (nu igen) är väl tröttheten på kvällarna och chansen att få sitta i lugn och ro och typ mysa framför tv:n...

Men sista tiden då =) Vicce börjar hos dagmamma nu 3:dje maj *iiih* känns jobbigt samtidgis som det kommer bli ganska skönt =) han kommer få kompisar och leka hela dagarna *super* och Carina (dagmamman) bor ca 500m från oss så det blir väldigt nära och bra, fall man tex behöver hjälp och hämta någon dag så kan ju mamma hämta, bara och kliva av bussen en hållplats efter oss sååå najs...

Jag håller tummarna så hårt (för min egen skull) så det känns som dom skulle gå av, men det går jag in mer på senare...

Ridningen går framåt och det är verkligen skit kul och rida igen, ser fram emot det lika mkt varje gång.. Finns ingen nervositet innan *skrattar* känns såååå bra och jag kan åter igen förstå hur jag fastnade för hästarna =)
 
Guldklimpen =)

=)
Nu ska jag alldeles snart sticka iväg och rida en vända =) ska bli spännande och se vad vi ska hitta på idag... Sen bli det upp till Pernilla på lite kaffe *sweet*

Pernilla och Vicce busar =)

Luttan





 

Så där då =) en uppdatering och lite bilder hehe kanske kommer inom kort igen man vet aldrig...

 


Kommentarer
Ω Gemma Johnson

va fina ni är på översta bilden!! :) fan att du har lyckats klämma in mig i världens fulaste stallkläder också din jävel ;) hahaha

2010-03-31 @ 09:20:12
URL: http://www.drommenomenegengard.blogspot.com
Ω Malin A

Hahaha det är hämden för min röv på din blogg ;p

2010-03-31 @ 18:53:02
URL: http://theangelinme.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback