God morgon...

Idag är både jag och Vicce super trötta :( han vaknade inatt och var ledsen men det var bara och gå upp och ge han tutten så somnade han om men sen när Mika kom hem runt 6-tiden från jobbet så ballade ju hundarna ur *suck* så dom väckte Vicce och han ville inte somna om... Så vid sju klev vi upp mkt motstridigt. Nu ligger han och sover en lite fm lur , jag tänkte oxå vila lite men ska ta och tömma våran gamla kamera är llite och tömma då jag inte gjort det på minst 5 månader...

Igår morse kom mamma hit, vi åkte först till onoff och köpte en ny kamera =)


Sen lämnade jag in min mobil IGEN och efter det blev det en tur till dollar... Efter det hem och lucnh, väckte Mika och vi tog en tur på skidorna vart sju km för mej och det dubbla för Mika =)

Later =)


Kommentarer
Ω Siv

Ja säger då det! Du skulle haft min hund istället,då jäklar hade Vicce aldrig vaknat! (om inte Minna börjat härja då).

Puss å kram

2010-03-05 @ 23:43:05
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback