Äntligen kväll =)

Kanske låter lite knepigt men som mamma är kvällen mkt uppskattad för då får man äntligen lite lugn och ro *skrattar*...

Vicce fick sova middag en stund idag på fm hmm vart nog lite för lång stund, det resulterade i att han inte sov på em vilket resulterar i en fruktansvärt trött och grinig liten son men men... Idag har Vicce smakat blodpudding för första gången *ler* han tyckte det var super gott men å andra sidan är det inte mycket han inte gillar =) efter maten gick vi ut och lekte lite i snön (ungen älskar å vara ute)...

Jag borstade Bilbo vilket är i stort behov då han lossar grymt med päls just nu, men damsuger på morgonen och vid lunch är allt lika hårigt igen *suck* längtar verkligen till sommaren när jag kan raka ner honom igen så och han inte fäller!!! Tack gode gud för min borste den är grym =)

Billebus =)

När vi skulle gå in vart det ett rama skri, Vicce ville väl inte gå in vad skulle han in och göra när det finns så mycket roligt ute *ler* men men efter lite övertalning så gick ju det oxå och han lugnade ner sej (tack och lov)...

Jag min helvets gävla klant har sträckt mej nu på kvällen, kommer inte ihåg vad jag gjorde heller *haha* men jag har grymt ont kan inte vrida överkroppen och det hugger vid inandning *suckar* jag lyckas då alltdi ställa till med något och imorgon ska jag rida *hehe* det känns tryggt ;P äh det ska nog gå bra, det blir på em imorgon så då ska jag väl hunnit få igång kroppen om inte annat får jag väl sätta mej och stretcha en timme innan jag åker...

Längtar det ska bli så roligt, älskar verkligen och rida Krille... Han och Gemma har fått upp mina ögon på riktigt för ridningen igen och det tackar jag för !!!TACK GEMMA!!! För allt du ger mej =)

Nu på kvällen har vi städat undan lite leksaker, nallar och böcker för Vicce han river bara runt i allt iaf ser alltid ut som ett bomnedslag här hemma så nu hhar vi minskat det med två stora påsar *härlig härligt*

Nu ska jag krypa upp i en fotölj med en bok och läsa lite innan sängen, jag är gätte trött så gnatt...

  


Kommentarer
Ω Camilla

Du måste skriva din adress till mig sen så jag kan skicka din tvål :)

2010-03-13 @ 16:07:58
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Ω Camilla

Jag gillar den, man blir mjuk av den.. lite tråkigt att den doftar typiskt tvål som dove gör bara :)

Skickar den imorgon, har fullt upp! Men paketet ligger redo :)

2010-03-16 @ 15:06:52
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback