Livet rullar på...

i sin sakta mak =)

Känns som det händer massor i livet fast man praktiskt står still...

Vicce far i kring som en vilde här hemma, han är mer högt än lågt... Han har flyttat in i eget rum vilket innebär att vi nu mer bor uppe i det lilla rummet brevid hans, det har verkligen gått gätte bra att slussa in han i eget. Jag var helt övertygad om att det skulle bli problem (då vi har en väldans envis liten gosse) men icke =) han slocknade som ett ljus och sov hela natten, det är nästan aldrig några problem och lägga honom...
Han har börjat prata så smått, han säger kaka kanka=anka plus en massa mer och lite rappakalja *skarttar*.
Tänderna kommer nu på löpande band, han fick tre st för ett par veckor sen och nu är två till på g *stackarn* så han är lite kinkig och lätt stött nu för tiden... Han lär sig nya saker varje dag och han är en riktigt svamp, det är väl nu som man måste börja tänka på vad man säger antar jag *hehe* massa skit och säga lär han sig väl tids nog ändå...

Ne nu ska jag sova är väldigt trött, det är jag iofs jämt nu för tiden (ska till sjukhuset imorgon och lämna prover för att utesluta massa skit)...

Nu ska jag iaf försöka återuppta mitt kära bloggande igen, nu när Vicce sover uppe kan man ju sitta här och knappa även kvällstid för det är det ingen som störs av mitt knappande =)

Gnatt

Kommentarer
Ω Lenita

Gravid :P


Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback