101212

Känner mig lite lätt sliten efter helgen, vart en hel kväll i fredags...

Jag, Mika, Carro och Anders var ut och åt sen vart det att g¨å vidare till engelska, vi hade skit kul... Jag och Carro sjöng kareoke, vi hade nog roligare än vad det lät men men alkoholen flödade och det var super eller nja vart ju ett litet missöde men så kan det vara...

Igår sov Vicce borta för första gången igår till idag, han sov hos farmor och farfar och det hade gått okej, han  hade vaknat vid två och inte kunnat somna om ordentligt så gick dom upp vid sex, när vi kom och skulle hämta honom så låg han helt utslagen på soffan och sov =) tog låååång tid och väcka honom, han ville inte alls men efter lite om och men fick jag liv i honom och då var han ju tok grinig ist...

Men men när vi kom hem vart det gasen i botten ist, full rulle rev och slet i allt han kunde hitta, åt som en häst ochh var jätte glad =) nu vet man ju att han kan sova borta om det skulle behövas...

Nu sover liten och mamma och pappa är oxå tok trötta så nu ska jag gå och skölja ur färgen i mitt hår sen blir det nog sängen för min del, tidig dag imorgon... 

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback