Nu då...

NU kanske det fungerar bättre, har ingen annan sida uppe som ska sabba detta...

Igår var vi till avesta (jag, Vicce och mormor, Mika jobbade) till min syster och hade det trevligt =) Vi åt en väldans massa mat och efterrätt, Vicce sov ingen middag på dagen men han klarade sig rätt bra ändå =) han är duktig min lilla räka... Han växer ju så fort *ler*...

Ja vi hade iaf jätte trevligt och det var roligt och träffa min syster, vi hinner tyvärr inte ses så ofta =( sen var min underbara Milla (systerdotter) hemma från västerås och henne ser jag typ aldrig och min madde =) fast henne var det inte så länge sen jag såg, hon var hit ett par dagar för bara några veckor sen meeen det är alltid lika kul och ses =)...

Vi var inte hemma förens runt 19.00 (det är ju normalt då jag lägger Vicce) så det var ganska sen, Vicce däckade i bilen innan vi hade lämnat Avesta haha han var så trött men det resulterade i att han hade desto svårare och somna på sen, han låg och sjöng länge och väl innan han kom till ro men det händer så sällan att det blir rubbat så det känns inte som hela världen...

Idag hittade jag en växasäng till Vicce på blocket *wihoo* gissa om jag var nå glad alla sängar jag har hittat har varit typ uppe i östersun, säffle el neråt långt som fan (är kräsen på modellen) men nu så har vi den och det bästa av allt var att den fanns i Blg (var ett jätte trevligt par som sålde den) så imorgon blir det att montera ihop säng sen får den stå ett par dagar i Vicces rum innan han får flytta över i den, ska bli spännande och se fall han ligger kvar när det inte finns några spjälor som håller han på plats *haha*...

På em kom frugan hit och tog en prommis med oss, utan hund dock för hennes lilla bebis var helt slut efter dagen lite synd då Bilbo är kär =) hon vill ju leka med honom, lilla Decibel är typ 6mån och bilbo som fyller tre i aug ligger på samma nivå som henne *haha* men vad är det man brukar säga -killar mognar långsammare *HAHA* var en sväng runt Naked Hill tok skönt och komma ut i detta underbara väder...

Imorgon ska vi lämna Minna hos farmor och farfar oxå *najs* lite trött på henne just för stunden, inte roligt och ha en 5-årig hund som får för sig och trotsa, känns som man får nog av det i Vicce men men man kan ju bara hoppas att det är någon liten fas hon hamnat i, hur som så är det iaf skönt och dom så hon får komma bort från stöket här hemma ibland och vi får lite mindre och hålla koll på meeen jag saknar henne grymt när hon inte e hemma...

Nu ska jag palla mig till köket och klämma i mig en banan och städa undan lite =)

Later =)


Minna queen of the snöhög ;)


Billebus

Bilbo och Decibel leker


Lilla Decibel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback