Huvudbry....

Borde faktiskt finnas en lag om hur mkt huvudbry en människa får ha under en livstid... Har ev två val, två val att välja mellan men good jag vet inte vad jag ska göra, det lutar mkt åt ena hållet och väldigt lite åt det andra, vad det är får ni veta inom en snar framtid *suck*  hoppas bara att man i slutändan väljer rätt.. Det ena innefattar en hysterisk pusslande, det andra inte men pussel kan det väl vara värt ibland..?

Red idag och det gick ganska bra =) jag mitt gävla dumhuvud beställde ett kondis pass hehe vart lite dryg ett tag men skit kul, Krille vart rädd haha el ja snarare fjantade för en bäck och jag var inte det minsta brydd, jag bara manade på honom förbi och sen var det lugnt inge nervös där inte... Känns helt underbart börjar äntligen hitta mitt gamla jag =)

Nu ska jag ta och äta lite middag (lämplig tid) vänta på pernilla sen soooova =)


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback