En härlig dag =)

Jag och Vicce började dagen med lite frukost el nja försök till och äta iaf :/ han är lite halv klen på maten just nu, tråkigt med han lär väl inte svälta iaf...

Sen åkte vi (jag, Vicce och Bilbo) över till Falun för att gå en tips promenad runt Tisken med mamma, det var mkt trevlig och vi mötte hur mkt andra hundar som helst.. Bilbo skötte sig helt perfekt *riktigt stolt matte* känns bra att man har en rottis som verkligen kan uppföra sig =)

När vi nästan hade gått runt sprang vi ihop med en kille som hade en pittbull (en hane), som vi började prata med ang detta snack om mördar hundar mm  vi gick brevid varandra (dock med lite avstånd) och hundarna gick perfekt, vi mötte en tant med två hundar av mindre modell, hon släpade dom av vägen för att sedan ha fullt sjå och hålla kvar dom medans våra hundar gick som ljus... Det handlar inte om ras det handlar om fostran... Alla hundar kan bete sig om ägaren tillåter detta..!!

Mamma fixade lunch idag, våfflor med ostkaka till efterätt *mumma*

Nu på kvällen var jag iväg och red och det gick nog ganska bra, Krille fick ett litet damp spel när Gemma och Udo kom för långt före men jag klarade mig ur det *skrattar* varje litet utbrott stärker mitt självförtroende enormt =) Nu lät det som krille får utbrott mest hela tiden och så är det absolut inte =) men kanske jag börjar hitta tillbaka till ridningen igen, iaf en början till hur dete var före olyckan...

Och som vanlig har jag hur mkt mer som helst och skriva om men orkar faktiskt inte nu, sängen lockar...

Gnatt =)

Kommentarer
Ω Emma

Precis! Det handlar inte om vilken ras hunden har utan om hur ägaren är!

Kul att se dig en sväng idag förresten :)

Kram

2010-04-19 @ 16:46:12
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback