Vilken morgon =)

Imorse vaknade jag av att Vicce knölade, kännde mej as trött, tänkte klockan kan inte vara mycket, varför får jag aldrig sova ut..?!?!?! Hehe döm min förvåning när klockan var 9.15..! Trodde fan inte det  var sant men glad det blev jag =)

Idag har det inte blivit mkt gjort, jag har varit till affären och Mika sugade golven under tiden och det var ju så grymt tråkigt väder, så man ville ju inte direkt gå ut heller... Men lagomt tills Mika skulle till jobbet vart det soligt och fint så nu har jag varit ute och tagit ett varv med trimmern medans Vicce sover lite middag...

Borde vara ute och fixa lite nu oxå men jag skulle "bara" kolla något inne ocg fastnade här ist *hehe* bara och hoppas att Vicce sover ett tag till....

Jag har fått en liten plan, jag tror jag ska bygga som en liten fiskdamm på framsidan, skulle vara så fint med ett liten vattenfall och lite fiskar om det blir av ska jag göra det i etapper tre våningar tror jag =) kommer att bli gätte fint, så med lite blommor och skit (sug på den du Fjäkel ;) blommor) sen är vi väl lite inne på att bygga bastu kanske...

Ne nu vaknade Vicce dax att rusa =)

Later  

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback