orka med rubriken..?

Vilket April väder det är, en stunden är det skinande sol sen spö regnar det, hmm trodde det var Maj nu jag men man får passa på och vara ute när det är fint...

Här hemma har vi massa projekt som ska fixas, känns inte som man har tid för något annat tyvärr... Men det är gätte roligt och fixa hemma oxå, skulle vilja kakla badrummet men det är ganska dyrt så det får bli lite budget förändringar där inne iår...

Vicce har senaste dagarna varit gätte gnällig och än en gång funderar jag på om det är tänder som är på g men det är ju så svårt och veta, igår fick han en skvätt ipren och då vart det bättre så man skulle ju kunna tro det iaf...

Igår morse hade jag stor städning hemma =) så skönt, nu är det rent och finf, det är inte roligt när det ser ut som ett slag fält men jag har fan inte haft någon motivation att göra något heller och jag vet inte varför, det är ju så mkt trevligare att ha fint omkring sej...

Idag på fm var jag och Mika ute och klippte gräs, rensa rabbater och sågade ner lite träd =) härligt härligt, insåg även att vi har en ganska fin gård, saknas bara lite blommor...

Måste även bredda "parkeringen" på våran gård, är väl tänkt att vi ska ta hem mustangen snart och vill ju ha plats att ställa den brevid bmw:n, annars blir det så lite plats kvar om någon kommer och hälsar på....

Nu ska jag passa på och dricka lite kaffe innan Vicce vaknar och är ledsen =)

Later

Kommentarer
Ω Emma

Jasså fröken jag-vägrar-ha-blommor! Nu kommer sanningen fram ;)

Höhö!

2009-05-23 @ 16:14:26
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback