God morgon...

Japp då har man varit grymt dålig på att uppdatera igen *suck* jag vet inte varför jag inte gör det om jag ska vara helt ärlig, för tid det har jag ju =)...
 
Lilla killen börjar bli fruktansvärt stor *ler* han sitter helt själv nu och när han ligger på mage kan han snurra och backa *skrattar* han fräser runt i 700 i sin gå stol och har blivit riktig säker, han krockar inte lika ofta men när han gör det så tar han sej loss själv =) Det finns så mkt och berätta men orka skriva allt, hur som så är det helt underbart och vara mamma och jag har fått en suverän son =)

Hemma då, ute på baksidan har vi roat oss med att gräva upp alla gamla buska och rötter, vilket gävla jobb måste jag bara säga, FY FAN men nu är det gjort och syren är planterat, värt allt när man ser resultatet...

Ja du vet inte riktigt vad jag ska skriva mer haha har hänt för mkt, men jag ska uppdat lite oftare igen =) nu ska jag ta och byta på min bajsmaskin, fick nyss ny blöja och kläder, tog väl inte mer än fem minuter efter det så kom morgon bajsen och jag som väntade med att byta på han *skrattar* han ville väl ge mej x-tra jobb ;)

 BTW ni som känner mej vet ju hur emot gasolgrill jag är, alla säger att det smakar som grillat å det är gott, å så smidigt, okej smidigt jo men visst det går jag med på, vrid på gasolen och tänd voila klart att grilla men hallå det smakar fan inte som det gör på en kol grill jaja hur som så ska vi köpa en gasolgrill nu, vi behöver en ny grill och Mika frågade våran granne vad han tyckte om sin gasolgrill och det var ju hur bra som helst enligt honom, det resultera i att vi lånade Carro och Andrers grill och prov grillade och nu ska vi köpa en, jag är fortfarande inte helt nöjd med beslutet men fine..
Jag har iaf en del krav om vi ska ha gasol och nu har vi hittat en som fröken annerberg tycker verkar ok...

Ne nu blöjbyte och mera kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback