Usch

Jag ska aldrig mer dricka alkohol *skrattar* jag var så gävla bakis igår och är det fortfarande, börjar nog bli gammal hehe...

Vi hade iaf super roligt på festen och jag dagen i ära hade på mej en lång stickad tunika, tajts och stövlar, var så fin så Mikas kommentar på det hela -ska du ha det där och inte jeans... hahaha

Iaf vi kom inte hem förens halv tre på natten så man var ju måttligt pigg plus att det var åt h-vete för mkt vin, man glömmer lätt att man inte kan dricka som när man var ung så det resulterade ju i att jag spydde på natten när vi kom hem och på morgonen när jag vaknade *drygt* men synden straffar sej själv el vad man brukar säga...

Det gick iaf hur bra som helst för min syster att vara barnvakt Vicce hade varit så snäll =) mammas lilla pojke, hade inte varit några som helst problem och lägga honom en riktigt stor lättnad men det är väl som dom säger det går mkt lättare när mamma inte är där hehe... 

På söndagen var det väldigt uppskattat att dom tog hand och roade honom tills dom åkte hem, jag låg däckad på soffan större delen av dagen tog hela em/kvällen att få mej en pizza *skrattar*...

TACK så jätte mkt Sara och Madde för att ni tog hand om Vicce :)

Och TACK Karro för skjutsen hehe *jag vill ha en egen måne* *HÅLL KÄFTEN* ;)

Iaf idag var Bilbo här sin första dag och allt har gått super bra, en mkt trevlig liten (stor) kille, han fann sej fint till rätta men han vart lite ledsen när Minna åkte till farmor men dom ses ju snart igen...

V 14 går Mika över på 4,7 igen ska bli så fruktansvärt skönt, hatar verkligen hans tre skift....

Ojojoj vad klockan springer måste gå och väcka Vicce nu annars kan han inte somna i tid för natten...

=) Have it nice  

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback