Som alla har märkt..

Så har jag blivit grymt dålig på att blogga *skäms* hoppas att ni inte tappat hoppet om mej helt *skrattar*...

Iaf  så nu är vicce tre månader (+ lite till) allting går i en rasande fart, han lär sej nya saker hela tiden och det är så roligt att få vara med och se hur han utvecklas från dag till dag...

Förra veckan var vi in till bvc och han fick sin första vaccination, väldigt långt ifrån populärt med det gick iaf, han var inte glad.. Men nu är han 64cm och vägen snart åtta kilo, är en välnärd liten skit *skrattar*...

Igår natt sov han i sin egna säng för första gången, han har ju sovit med oss ända sen han föddes men i söndags var det dax för killen att sova själv, jag var helt säker på att få en sömnlös natt med massa skrik, jag och Mika bestämde innan att om han bara sov ett par timmar i sin egen säng skulle vi vara nöjda och han skulle få sova resten av natten med oss... Men gissa min förvåning när han väcker oss genom att ligga och skrika och kl är 06.22 FATTA 06.22, underbart =) han sov hela natten i sin säng :) meeen man ska inte ropa hej... men så skönt som jag sov inatt har jag inte sovit sen jag vet inte när...

Nee nu ska jag fixa lite, meeen ska försöka blogga snart igen *ler*

Kommentarer
Ω Camilla

Det där med att börja blogga igen lät bra:) jag har fixat och trixat med en söt header till dig.. men du lär ju få se så kom ut på msn nån gång:)

2009-03-02 @ 14:58:05
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Ω Anonym

Härligt med en hel natts sömn! Vad cool Victor var i kepan! Jag tycker oxå det låter bra att du ska börja blogga igen:)

2009-03-02 @ 16:42:01
Ω Anna-Lena

Glömde visst att skriva namn i kommentaren jag skrev nyss:)

2009-03-02 @ 17:44:13
Ω Anna

Hej.



Va roligt att han gillar att sova i sängen! Tänkte på dig igår kväll o undrade hur det skulle gå på natten med sovandet.

Själv sover jag inget vidare eftersom jag ligger o sover med öronen öppna för att höra om nåt barn kräks, blä. Natten som var var det lugnt, men nu har Joel kräkts i kväll, så nu blir det nog oroligt i natt.

Trött på kräkningar o den här j-a snön som vräker ner!!



Må så gott.



Anna

2009-03-02 @ 20:06:50
Ω Emma

Det gick ju skitbra =)

Dessutom va det ju på tiden att du började blogga igen :)

2009-03-03 @ 06:44:15
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback