Provrida...

Idag ska jag och Karro och rida fjordingarna ska bli skoj... Stoet är en trevligt tjej men hon kan bli stark i traven och galoppen (fjording), valacken får livsglädje i traven och galoppen och kan bocka, annars var dom jätte mysiga sa hon så det ska bli spännande och se :) skoj och rida igen...

Jag har sista veckorna kännt det som att jag ska bli sjuk är frussen och orkeslös, jag kan bli super trött och tät i näsan, tung i skallen för att en timme senare må bra igen *suck* det är så frustrerande kan jag inte bara bli sjuk så det kan gå över någon gång då och idag är det en riktigt hutter dag...

I kväll ska vi över till Karro och Anders och grilla lite, kommer nog att bli trevligt, kanske slinker ner någon cider hehe får se vad som händer :)...

Annars händer det inte så mkt här, glömde byta sida på sängen igår så huvudvärk har jag, drygt de där men men då vet jag iaf att jag har ett huvud ;) 

Sen vi kastrerade Myran så har hon blivit en helt annan katt, vi tänkte ju ta bort henne för hon var så grymt elak, gick inte och ta i henne hon bara mprrade och fräste men efter kastrationen så är hon super mysig, kommer när man ropar och vill gärna kela :) gätte mysigt, skönt att den sidan av henne kom tillbaka...

Nu ska jag lägga mej och läsa en stud innan min skrotprins vaknar...

Kommentarer
Ω Emma

Å va kul och rida lite!

Skriv hur det gick sen.

Kram

2009-03-07 @ 16:18:14
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback