Kinesen

Idag var vi och lunchade med Karro ooch Anders på kinesen, gick över förväntan måste jag säga :) Vicce var så glad han satt i sin vagn och tittade på allt spännande som fanns där, måånga fina lampor och tavlor :) han följde även med Anders och kollade på fiskarna :)...

Efter lunchen gick vi in på lindex i hopp om att hitta en tunnare overall till skrutten och det gjorde vi, gissa om jag vart glad fin var den oxå men den hade fan ett hutlöst pris 250kr kostade den, det tycker jag är grymt mkt för en liten overall men men han måste ju ha en ny och den var fin :) så det är de värt...

Sen när vi kom hem kom Kattis förbi en sväng, vi drack lite kaffe och prata lite skit vid fyra åkte hon för hon skulle hämta Hampus på dagis...

Då gick jag över till K och A en sväng, Vicce sov när vi kom dit och han sov i nästan 4 timmar..! För at vakna en stund äta lite, vara lite busig och sedan bli sååå grinig, så han somnade i vagnen igen...

Nu har vi nyss kommit hem och han ligger och pratar i sin vagn, så nu ska jag ta och plocka upp honom och roa han lite, ge han lite mat och sen natta honom igen.. Bara hoppas att han vill sova nu när han sovit så mkt på dagen, men han vart nog gätte trött av alla intryck idag...

Imorgon kommer Fjäkel och Bella hit en sväng på dagen :) ska bli najs, länge sen vi sågs nu :)

Ne dax och göra lite nytta innan greys...

Gnatt  

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback