Hemma igen...

Då var jag hemma från min tur till grannen :) Vicce var helt slut nu nät vi skulle gå hem, hann inte mer än få på honom sin overall så sov han min lilla skrutt :) så nu ligger han ute och sover, så najs ska försöka hinna med och dammsuga mens jag har möjlighet...

Min bloggs nya outfit kan jag tacka min goa systerdotter för TACK Milla =)



Här är då min fina korsett jag ropade in :) just love it meeen den stor frågan är kan man ha den till ett par jeans och typ en kofta eller något över..???? Jag vet fan inte den kanske är för mkt åt underkläds stuket..? ide någon..?

Nej nu har jag fan inte tid att sitta här mera måste gå och kolla till vicce barnvakten tjuter som bara den, han kanske har vaknat redan men med tanke på hur trött han var så är ju sannolikheten liten att han bara ska sova i 30min men man vet ju aldrig med dessa små :/...

Och har han inte vaknat så ska jag städa, man lär ju dammsuga ofta när man har en massa djur :(...

Just ja på Torsdag kommer Fjälkel och Bella hit ska bli riktigt roligt, ska hitta på nogon lunch och oroa dej inte ni slipper GI ;)

Over and out

Kommentarer
Ω Emma

Snygg korsett!! Personligen hade jag bara haft den i sovrummet ;)

Det spelar ingen roll om jag äter GI, fast Bella blir nog ledsen om hon inte får några makaroner..haha!

Ses på torsdag!

Kram

2009-03-03 @ 19:34:53
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback