.....

Nu börjar det dra ihop sej hehe på lördag ska vi på 50-års fest, ha barnvakt för förstagången på riktigt... Vi har ju haft Vicce hos tant Karro ett par timmar när vi varit och handlat och så men inte en hel kväll så lite nervigt är det ju... Hoppas bara att vi inte blir sjuka, jag har ont i halsen och är trött som fan, Vicce är hes hmm bådar kanse inte så gott :(
I övrig så är iaf allt bra

Idag ska vi till BVC väga, mäta och prata smakportioner, liten har ju äntligen blitt så stor så han får äta =) som jag har längtat, så efter BVC blir de till att åka och handla mat till honom..!!!

Ikväll startar våran andelshäst i Gävle hoppas hoppas att det går bra för henne, skulle vara jätte roligt, vi har tänkt åka dit och kolla men pannan krånglar så jag vet inte om det blir av men jag hoppas...

På Lördag kommer det hit en kille med sin rottis hane som vi kanske ska bli dagmatte åt, får se hur det går ska bli spännande...
 
Gissa om jag har problem med vad jag ska ha för kläder på mej på lördag då, en annan har ju varit så gävla lat så man har ju inte orkat gå ner i vikt sen vicce kom :( men samtidigt har jag väldigt svårt och ut och gå då jag får ont i höften efter bara en liten bit :( så gävla trist hoppas erkligen att dom hittar något fel och kan fixa det...


Blöjpojken i soffan :)


Hoppgungan e skoj


Mys med syster


Håller flaskan själv


=)


En glad skit på mage


Ny badad Boss


Damp


Boss


Damp Minna


Kommentarer
Ω Emma

Fina bilder!



Jag ringer dig när jag nattat Bella. Hinner inte innan...



Kram

2009-03-19 @ 18:16:56
URL: http://vackranovember.blogg.se/
Ω Anna-Lena

Hoppas ni får riktigt kul på lördag! Njut av att få vara för er själva en stund:)

2009-03-20 @ 15:47:36

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback