....

Fan vad jag tycker att det är svårt att komma på nya rubriker....

Inatt sov Vicce okej, han var vaken när vi la honom i sängen och han låg och knölade/bökade/stånkade/stönade och smågrinade till och från en stund. Vi trodde att det skulle vara kört, att det skulle sluta med att han fick sova hos oss men icke, grabben somnade efter en stund och det trodde jag aldrig =) han är så duktigt, han sov ju så mkt på dagen igår så det var inte konstigt om han inte var spec trött...

Han väckte oss runt fem i vanlig ordning, fick lite mat och sov sedan vidare mellan oss som vanlig :) ganska mysigt  och ha honom ii sängen en stund på morgonen faktiskt...

Dagen då... Ja va ska man säga den har väl varit rätt kass... Jag och Mika hamnade i en dispyt inte roligt men det är väl sånt som händer när man lever med någon man kan inte vara sams jämt och man behöver bråka ibland...

Besöket med Fjäkel vart tyvärr inställt pga av det och det kanske var tur för både hon och Bella vart förkylda nu på kvällen, men jah hoppas verkligen att vi kan ta det in nästa vecka för det var grymt länge sen vi sågs...
 
Vicce sov middag mellan typ 10-14 idag så han har varit ganska pigg och glad och förhoppningsvis sover han bättre i natt nu, var till carro en liten sväng på em och då somnade han i mitt knä, sen gick vi hem och vi badade, så roligt och bada med lill killen han tycker det är super roligt, idag vart det väl inte alltför trevligt när han spyade i badet men är det inte allas dröm att få bada i ett badkar där det flyter runt vita klumpar, dom säger ju att huden mår bra av mjölkbad ;)....

Efter badet stödde jag upp Vicce i halv sittandes ställning i sängen medans jag klädde på mej, jag vände mej om för att ta fram ett par strumpor och döm min förvåning när jag vänder mej och och han sitter i sängen, då har han tagit sej upp i sittande själv och täcket hjälpte honom att inte stöpa åt sidan haha grabben skyndar undan, lite fränt tycker jag meeen som alltid finns inte kameran där man behöver den om man vill ju inte lämna honom ensam för att springa och leta efter den så inge kort blev det :( men skulle behöva ha en i varje rum....

Måste bara säga att jag börjar bli liiite trött på puffs jakt instinkter nu *suck* får fan plocka upp ett tiotal med löv varenda gävla dag, vad har han för problem..? Men man ska kanske vara glad det värsta han har släpat in är en kastanj...

Ne nu ska jag gå ut och röka för att sedan borsta mina tänder, för nu är john blund här såå trött...

Gnatt gnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback