=)

Nu är jag verkligen förvånad över Vicce, igår gick vi och la oss han fick sin mat och sen la jag honom i hans säng och killen somnade, han vaknade inte förens 05.55 imorse.. WOHOO lyckliga mamman de är jag... Jag var ju jätte orolig iom att han bara sovit med oss men det verkar som att jag inte hade någon anledning att vara det =)...

Igår kväll kom A-L och hälsade på en sväng, mkt trevligt med lite sällskap och Vicce vart överlycklig så hon trodde att jag ljög när jag sa att han var jobbig *skrattar* men den gjorde jag inte och det märkte hon när hon skulle åka hem, då var han liiite ledsen och trött...

Nu sitter vi hos tant Carro och hälsar på lite, fast vi bor grannar ses vi väldigt sällan...

Igår ropade jag in en sååå snygg korsett på tradera, kommer väl en bild så småning om...

Nu ska jag ta och vara lite trefligt... Så later =)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback