Stallet

Idag har vi varit ut till Bäsna och kollat på hästarna =) Hälge har blivit super stor *ler* Staren som ska ha om ett par veckor lika så...

Iaf så jag hade ju räknat med att Vicce skulle tycka det var intressant men om dom kom för nära så skulle han bli rädd men inte, kolla korten låter dom sköta snacket *skrattar*...










Jag trodde aldrig i mitt liv att grabben skulle bli så glad över en häst haha men han tjöt av skratt när dom inspekterade honom...


Mina älsklingar i badet


Vicce i sin nya bilstol och strumpa är gott


Hjälper mamma med disken


Vem jag..?

Ne nu ska jag ta och byta om och ge mej ut en gå/jogging tur med hundarna eller blir det kanske cykel hmm den som lever får se...

Kommentarer
Ω Emma

Å vilka fina kort!!

Kram

2009-06-11 @ 20:03:41
URL: http://vackranovember.blogg.se/
Ω Lenita

mata killen så han slipper äta strumpor :P vad stor han har blivit =)


Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback