Sommar..?

Ja du det kan man ju undra, var f*n tog värmen vägen..?!?!?!

Idag har vi varit till Vicces farmor och farfar, farfar fyllde 65år =) så nu är han pensionär ;), Vicce  fick smaka lite jordgubbstårta, jag var lite skeptisk men farmor ville så gärna och man vill ju inte göra henne ledsen =) han tyckte det var så där, när han fick lite j-gubbe i munnen fick kan världens rysning *skrattar* så go så...

På förmiddan var vi upp tilll frugan och åt frulle jag och Vicce mycket tervligt, vi har alldeles för några frukost dejter nu för tiden men väldans trefligt när vi har det...

Efter det var jag hem och lämnade hunden och kastade in barnvagnen i bilen så åkte vi över till falun och shoppade loss lite =) mötte upp mamma och syster där oxå, tyvärr han vi inte gå och fika då jag var tvungen att vara hemma igen till ett och jag kom till falun halv tolv, mina fynd blev en super söt mössa, matchande sandaler, en playsuit och en tröja han ska ha när han äter (han kladdar grymt mkt och köttfärs maträtter är så svårt och tvätta bort) av sin moster fick han en gätte gullig dress med plut och två st t-shirts...

Hmm undrar när han ska somna då, har lagt om honom säkert fem gånger nu, han är gätte trött så det kommer nog och ta lite tid, jag började lägga han halv åtta =(... Jag som vill hoppa in i duschen innan filmem börjar fem över nio hade tänkt ta ett bad men det hinner jag nog inte nu...





  




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback