Motion =)

Har en anna börjat med =) hoppas bara att man orkar hålla i det...

I söndags var jag ute och gick på fm sen gick jag och Mika ut tillsammans på em, då tog vi en promenad med inslag av lite jogging =)  13,2km var det sammanlagt. Måndagen vart det bara en promenad (orkade inte jogga) men gick iaf 14,3km, och tisdag vart det en promenad med mycket jogging på 15,0 =) Och idag tog jag en tur på cykeln med Minna, det tar sej...

Känns så motigt nu början men bara kondisen kommer igång och lusten smäller till så =)

Nu ska jag sova, känns inge bra och sitta här och knappa när Vicce sover

Natti

Kommentarer
Ω jessica

gud vad du är hurtig... tänk om jag orkade oxå! hoppas allt är bra kram

2009-06-10 @ 23:32:41

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback