Hej hopp

Okej jag vet att jag är grymt dålig på att uppdat meeen det händer inte så mkt just nu, Vicce har blivit bättre och det har inte kommit några tänder :(

Men mina dagar är i stort sett den andra lik...

Igår var Fru med sambo hit en sväng det var trevligt :)

Jag ropade även in en jacka till mej på tradera för 100kr ink frakt, mkt nöjd =)



Vicce provar pappas prov glasögon =)








Puss kalas med syster


Misshandlar Tant Carro


superkul och gunga




försöker sej på krypställning

Kommentarer
Ω Helena

Nu har jag hittat på din blogg också =) Vad stor Victor blivit !! Alldeles för sällan vi ses nu för tiden tycker jag... Kram kram //Kusinen

2009-06-04 @ 21:26:34
Ω Anna

Hej.



Länge sen var det. Såg dig ute på gården för några veckor sen när vi snabbt drog förbi efter vi varit på Fågelmyra. Tänkte vi skulle stannat, men vi var tvungen o dra o käka efter tippandet.

Va go han är Victor!! Superfin!

2009-06-05 @ 22:37:20

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback