God morgon...

Eller ja, jag har varit vaken i flera timmar men ändå =)

Vilket ljuvligt väder vårat härliga sommar sverige bjuder på, känner verkligen hur man sprudlar av energi när det är så här *NOT* =( med andra ord händer det inte mkt idag inte, bli till och vara inne och städa lite (verkligen vid behov) och bara ta det lugnt..

Igår var jag ute och gick  med Fjäkel en timme =) det tyckte både Minna och Boss var mysigt, skänt för dom när vi inte har barn med då kan vi gå i skogen och mysa *skrattar* eller så kan dom ju leka kaniner/studsbollar på åkrarna, skönt var det iaf...

Tänkte jag skulle ta en promis med Vicce och dogsen idag men jag har ingen lust och släpa ut barnvagnen i detta väder *suck* fan och ha två dyngsura hudar, jag och en barnvagn och ta hand om när man kommer in igen inte roligt...

I fredags var jag på Maddes student, tänk att min lilla systerdotter tagit studenten =) hon var så otroligt fin i sin klänning och mössa, kommer kort så småning om, bara jag tömt kameran =)

Ne nu är det fan dax och göra ett ryck annar händer det nada...

Later

 

Kommentarer
Ω Emma

Jag bävar oxå inför att behöva gå ut med (släpa ut) Boss!

Bläääääääääääääääääää!!

2009-06-14 @ 11:18:26
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback