....

Guuud en sån seg dag...

Jag har börjat måla om luckorna i badrummet idag men jag mitt gävla klantarsle slipade bara en och målade *suck* å nu måste jag vänta tills den har torkat innan jag kan börja med dom andra...

Vicce ligger just nu och sover lite middag, han borde vakna snart han har sovit en stund... När han vaknar ska han få lite lasagne sen blir det  väl lek för hela slanten tills kvällen =) 

Min lilla räka har börjat ta sej framåt nu :) han försöker verkligen krypa och han tar sej framåt :) fast oftar bakåt men ändå =) =)....

Vi har råttor eller ja snarare möss inne, dom springer  under golvet mellan hallen och köket så katterna kan sitta och stirra ner i golvet i flera timmar *ler* men idag då fick Elvis tag på en (dutti tisse) jag lockade på Elvis och öppnade sopskåpet och där inne satt det en stoooor råtta *iiiich* men Elvis knep den och stack ut, snacka om att det gick fort den stackars råttan hann nog inte med alls som tur är... Nu hoppas vi bara på att den andra råttan ska titta ut så vi blir av med den oxå...

Nu tycker ni säckert att jag är gätte elak men jag vill verkligen inte ha råttor springandes inne, kul om dom skiter inne och Vicce får i sej det *NOT* å när man bor i hus har man katter delsvis för ett syfte och det är råttor, fan dom kan ju gnaga av elkablar och skit...

Sååå jag hoppas verklign att dom får tag i den andra oxå kanske vi slipper dom sen, men det sticker till i hjärtat när dom tar en råtta iaf när man ser och hör det, stackarna :(

Ne nu lite kaffe sen mat kanske, vi gjorde världens godaste köttöfärsås idag *smasken*....

Imorgon ska jag åka bort, gud så skoj :)

Later
  

Kommentarer
Ω frugan

duktig Vicce o duktiga kissar! ät upp råttorna så klart, uscha, dem kan hålla sig i skogen! men visst e de lite vemodig. som när alf kom in me en liten fågel som levde men blödde, kastade ut katt o fågel o den levde inte många sekunder till... måste ta en kaffe någon dag!! kramis

2009-06-16 @ 09:37:26
URL: http://maostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback