Trööött

Fy faen vad trött jag är, idag har vi bara byggt staket och grejat, svårt när Vicce tävar på min uppmärksamhet hela tiden han vill inte gärna dela med sej ;p men ibland får han lov...

Idag har även Vicces faster varit hit en sväng och hälsat på mkt trevligt vart en del kaffe och skitprat =) sen har reidar varit hit och carro och andersjust det mr ööööhh oxå  *asg*

Nee orkar fan inte skriva mer och är skit rädd att tangenterna ska väcka liten, han är knölig som det är...

Gnatt

***Gaaah jag hatar och vänta***

****Till dej som mina stjänor brukar vara riktad till funderar på och göra som dej om du vet vad jag menar, känner mej fan konstigt nog galet sugen ;P****

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback