Idag =)

 Vicce väckte mej som vanligt runt 7 genom att stå upp i sin säng och skrika lite så mamma vaknar *skrattar* han är ganska söt även då...

Nu på förmiddagen har vi inte gjort så mkt jag har dammsugit och tvättat en maskin (fler finns det) ätit frukost och lekt lite, nu sover Vicce sin middag...

Strax efter 11 kommer mamma hit idag, vi ska ner på stan och handla present till pontus (systerson) som fyller år imorgon tror jag...

Nu ska jag lägga mej och vila lite medans skrutten gör det =)

Later

Kommentarer
Ω Anna

Hej!

Jag lever, som bara f-n! Full rulle!! Har bara inte tid o höra av mig o du behöver inte ta illa upp, jag hör knappt av mig till nån längre :)

Va fin han är din pojke!! Blir bara sötare o sötare! Åsså har han ju gadds nu också, supercharmigt!!



Anna, inte din syrra eller nåt annat löst folk.....

2009-07-23 @ 22:52:20

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback