Hej hopp

Igår fick jag äntligen min nya lur, kan ju säga att det var behövligt min gamla bara krångla ska hur som skicka in den på lagning inte roligt och ha en kass lur...

Igår var jag och Mikas syster Miia ut o skogen och plockade kantareller =) vi hade bara hundarna med oss och det var så najs, var borta en tre fyra timmar och det var en hel del svamp måste jag säga.. Så igår kväll vart det rostad macka med stekta kantisar på och idag blir det köttfärsås med kantisar...

Billebus vart halt efter att vi hade varit i skogen vet inte riktigt varför men jag tror att han bara vart lite stel idag är det iaf bättre, det är när han har legat stilla och reser sej upp det visar sej...

Staketet är klart =) nu är det bara lite målning kvar eller ja en hel del men men det tar sej iaf, svårt och måla när det bara regnar hela tiden...


Hehe Vicce fundrar vad mamma gör =)


Mammas sötaste lilla tandtroll

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback