Godmorgon...

Eller något i det stilen, jag vet inte...

Vicce är redan lite små purken *suck* vill inte att mamma ska sitta här, hur var det där med odelad uppmärksamhet..?

Imorse vaknade Vicce runt halv sju, sju tiden och låg och pratade, jag gav han snutte och napp tänkte han kanske somnar om men icke *suck* efter en stund hade han ställt sej upp i sängen bet på kanten och lät illa, det var första gången han ställde sej helt själv i sängen så det var ju lite roligt men det var fan inte kul och behöva vakna då...

Jag la över honom mellan oss gav napp och snutte igen, han gnuggade sej i ögonen och jag tänkte yes kanske får man slumra ett tag till innan man måste masa sej upp men åter igen så tog det bara en liten stund så låg han och sparkade sina hälar på mitt lår*ajjjj* han kan sparkas, efter ett tag började han klättra på pappa sin, jaja inte mycket och göra bara och palla sej upp då...

Idag ska jag slipa lite stolpar mm lär ju inte bli någon målning direkt iom att vädergudarna var emot oss och fixa lite regn lagom till natten *irriterande* men men man kan inte styra över vädret, bara hoppas att det blir bättre framåt dagen så vi får göra klart =)

Nu nalkas en tur med Billebus sen frulle, är skit trött och vill inte ut och gå men jag kanske vaknar då, vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback