god morgon

Jajamen då var super bloggaren nr 1 i farten igen *skrattar* fattar inte att jag är så kass på att uppdatera här men men så kan det vara...

HÄr hemma händer det en del nu =) min syster är hemma från thailand nu i fyra veckor till, dom har redan varit hemma i två *ler* dom har köpt en stuga i rog som dom bor i nu, det är gätte fint där ute väldans blått bara *ler* en eka fick dom med oxå... Funderar på om man skulle åka dit i veckan (beroende på väder) och ro lite så hundarna får simma och en annan kanske bada...

Vicce växer så det knakar, fattar inte att det går så fort, nästan varje dag är det något nytt =) han ålar/kryper runt i 700 river och sliter överrallt, han ställer sej mot saker och djupdyker *ajaj* men han lär sej snart =)...

Bilbo fungerar jätte bra hos oss, han och Vicce tycker verkligen om varandra synd bara att han inte riktigt fattat hur stor han är... Vi ska gå kurs med hundarna här framöver men det blir bara grundlydnad men kul ändå... Billebus ska kastreras =)

Jaja kan inte säga mer än att allt flyter på fiiiiint =)

jag var ju till Ullared hjär nyligen och vilka fynd jag gjorde =) gissa om jag ska åka dit snart igen Vi behöver nya vinterjackor =) ska inte säga att det kommer upp bilder senare för jag känner mej själv meeeen kanske...

Ne nu frulle och tv....

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback