God morgon

Idag väckte Vicce mej i en lite mera human tid 7.40 känns inte lika illa som 6 =) men jag är ändå jätte trött *ler*...

Igår vart liten åtta månader hehe fan vad han växer, det 27:nde ska vi till BVC för en kontroll ska bli roligt och se hur mkt han väger, han känns väldans tung iaf...

Vårat staket byggande har tagit fart =) jag ska komma ihåg och ta före och efter bilder, jag brukar ju ha en förmåga och glömma det.. Men det är ju roligt och ha det senare när man tittar, jag tror iaf att det kommer bli väldans fint...

Gissa vad klanten gjorde igår då *skrattar* jag träffade med hammaren på insidan av knäskålen *ajjjjj* det gjorde ont som fan men jag kkunde inte mer än skratta, va fan ska väl vara glad att det baaara hände en incident jag brukar ställa till med mer *haha*

Nu funderar jag på om jag ska passa på och ta en tur med hunden innan det blir så satans varmt, Minna är i skogen med farmor och farfar i helgen så det betyder att vi bara har Billebus pojken hemma...

Sen blir det väl frulle och börja med staketet igen, Mika ska ev och kollapå bilgrejset ute i romme så då blir det ju en pause men jag vill ha klart det nu =)

Min mobil kom till ica nära i domnarvet i fredags men inte fan fick jag någon avi *suckar* men men jag kan väl vänta tills måndag men det känns ändå lite sugit, vill ju ha det NUUUUU eller ännu bättre nyss...

Nej dax å få lite fart =)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback