åtta månader =)

Idag bli min bebis åtta månader, åtta månader hur gick det till..? Tiden går fort...!!!

Sista veckan har Vicce inte varit annat än gnällig, han har vissa nätter varit uppe till 22 och vaknat 06 ööhh vart tog min egentid på kvällen vägen..? Känns i kroppen, man är trött och sliten och tålamodet är inte på topp men undrar ju vad det är som framkallar detta men jag skulle tro att det kanske är lite flera tänder på gång.. Han har börjat resa sej på knä emot saker nu sen släpper han taget och står där *ler* första gången han gjorde det så var jag helt säker på att han skulle stupa men det gjorde han inte och nu bli han stadigare och stadigare för var dag...

Det hära kursen jag skrev om nyligen, jag har pratat med henne nu Marie som hon heter =) tänkte vi skulle få en rätsida på hoss och bilbo problemet, jag tycker verkligen inte att det är roligt när hunden inte kan vara ute själv och man känner sej trygg med det, vi har ju faktiskt en stor tomt med staket men iaf när jag pratade med henne då så berättade jag vad vi har för problem och då erbjöd sej hon att ha en kurs med bara oss tre (Bilbo,Minna och Hoss) och att vi börjar på neutral mar sen har hon kursen här hemma för oss iom att det är här vi har problemet, hura bra lät inte det...? Det är 8ggr för ringa 950kr  och då kommer hon även hit, kunde inte blitt bättre tycker jag.. Men jag har inte fått svar av Karro än så får väl se då...

Hur som så ska iaf vi gå med våra hundar, sen funderar jag på kanske en spår kurs eller nått med Minna så hon får tänka lite =) dvs om Marie är bra hon tar halva priset mot dalahund service och är hon bra så är det helt klart värt det.. Jag fick iaf gätte bra vibbar av henne...

Nu håller vi på att bygga vårat staket på altanen på baksidan, tror det kommer att bli super när det är klart men det är fan inte lätt när man ska hjälpa till och Vicce är vaken hehe han vill helst att mamma ska roa honom inte bygga staket men men får ju iaf en del gjort när han sover...

Ne nu ska jag ta och gå ut och få något gjort =) Vicce leker så bra själv just nu

Later


***WEEEIIII hopps du kommer idag***

Kommentarer
Ω frugan

va härligt! låter ju som om de kan bli bra me henne på kurs! verkar ju liksom smart o ta de både på neutral mark o hemma o kanske kunna lösa de där =)) spännande!



2009-07-17 @ 08:49:27
URL: http://maostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback