Målat..

Idag har jag målat klart hallen uppe :) så duktig så *ler* som jag berättade förut så slog vi på en chansning och målade i pistage *oops* vart inte så bra kan jag ju villigt erkänna, det var en pest för ögonen (dom typ rullade in och gömde sej) att gå in i hallen, igår målade jag ju en fondvägg i nougat färg hehe idag målade jag allt nougat, riktigt fint mot innan...

Så nu ska jag snart sätt igång och betsa våran skänk i hallen så den blir klar, vill bara vara säker på att Vicce somnat först inte roligt om han vaknar mitt i, jag brukar ju alltid kladda ner mej när jag ska göra något hehe som en 5-åring ;P...

GAAAH jag vill ha sommar och varmt nu tycker att detta väder är såå g-la trökigt :(

Idag vid halv fem ska jag palla mej ut till stallet och köra NH med Killen ska bli sä jäkla roligt, enda som är jobbigt är att det tar sådan tid och Mika blir utan bil medans jag är där.. Men på lördag ska jag in och besiktiga fyrhjulingen så då blir det att åka den ut dit sen :) skoj skoj, måste bara köpa en hjälm jag inte drunkar i först höhö drygt och styra när man inte ser något...

Just ja, jag var till kiropraktorn förra veckan och fick den super roliga diagnosen whiplashskada, vad säger man YOHOO kanske, ännu en sak till min meritförtäckning... Jag får fan spunk, varför ska det alltid vara alla möjliga gävla fel... Och höften ja där har jag fått nervskador *GRRR* ... Malin till läkare -- Kommer jag att få tillbaka känseln i huden vid höften... Läkaren till Malin -- Nej det tror jag inte, det har gått så lång tid sedan din olycka och den borde isf kommit tillbaka inom ett år *gaaaah*  jaja vad gör man...

Nee nu har han nog släckt sina vackra små blå så nu ska jag passa på och betsa lite :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback